Nordic Conference on Clinical Trials 2026
Nordic Conference on Clinical Trials 15–16 April 2026 | Stockholm
Join a key Nordic meeting point for everyone involved in clinical trials. Two days of insight, exchange and valuable networking await.
Conference Themes 2026: Clinical Trials in a Digital World & Strengthening Nordic Collaboration. The programme will also share news, initiatives, and experiences from all Nordic countries.
Whether you work in industry, academia or healthcare — as a clinical researcher, trial sponsor, CRO, regulatory expert or healthcare professional — this is your chance to explore opportunities, address shared challenges, and contribute to the future of clinical research in the Nordic region.
Programme and speaker updates will be shared during autumn 2025.
Committee & Working Group
-
Signe Fretland, NorTrials
-
Marianne Pilgaard, Trial Nation
-
Gunilla Andrew-Nielsen, Medical Products Agency / Läkemedelsverket, SweTrial
-
Mia Bengtström
-
Hedda Magnusson, Anna Christiansson, Karin Johansson, Helena Risinggård, Apotekarsocieteten
Display your logo at the Nordic Conference on Clinical Trials 2026
Gain visibility among key stakeholders in clinical research. Your logo will be featured in conference materials, on the event website, and onsite at the venue.
Contact: Jenny Hagberg
Contact


Date: 15-16 April, 2026
Price:
Industry: 7000 SEK until 15 December and 8500 SEK after that.
Academy/Healthcare: 5 500 SEK until 15 December and 7000 SEK after that.
Student: 3 500 SEK until 15 December and 5000 SEK after that.
Logo visbility package: 6900 SEK
All prices are excluding VAT.
Location: Stockholm
Language: English
-
Nödvändiga
Dessa kakor går inte att välja bort. De behövs för att hemsidan över huvud taget ska fungera. -
Statistik
För att vi ska kunna förbättra hemsidans funktionalitet och uppbyggnad, baserat på hur hemsidan används. -
Upplevelse
För att vår hemsida ska prestera så bra som möjligt under ditt besök. Om du nekar de här kakorna kommer viss funktionalitet att försvinna från hemsidan. -
Marknadsföring
Genom att dela med dig av dina intressen och ditt beteende när du surfar ökar du chansen att få se personligt anpassat innehåll och erbjudanden.